Ruilen / Retourneren

Ruilen / Retourneren

Welke retourmogelijkheden heeft u?

  • uw product ruilen voor een ander product
  • uw product retourneren en uw geld terug laten storten

Je wilt een product terug sturen of ruilen?

Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen. Vul hiervoor het ruilen & retourformulier in en retourneer het ongewenste (niet gebruikte) product.

Hoe werkt het retourproces?

Indien je niet tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen een een termijn van 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen retourneren. Dit kan in onze winkel op de Kuikenvlaas 2b, Milheeze of via de post. Je kunt je bestelling retourneren, mits deze in dezelfde staat is als ontvangen. Geef in het contactformulier hieronder aan wat de reden is voor het retourneren. De kosten voor de retourzending zijn voor de klant. Bewaar het verzendbewijs. Dit is jouw retourbewijs. Het Buiten Atelier is niet aansprakelijk voor retourzendingen die zoekgeraakt zijn en waarbij een verzendbewijs mist.

Wil je een ander product ontvangen?

Geef dit aan op uw ruilen & retourformulier, nadat wij je retour hebben ontvangen heb je binnen 1a2 werkdagen het gewenste product in huis. Een eventueel verschil in prijs wordt gecrediteerd of berekend. Hiervoor ontvangt u een digitale acceptgiro. Het verschil kan je dan betalen met dezelfde betaalmethode als waar je de bestellingen mee hebt betaald.

Mijn product is beschadigd geleverd?

Dat is balen natuurlijk! Ondanks onze zorgvuldige verpakkingen, kan het zijn dat tijdens transport je bestelling beschadigd is geraakt. Meld het ons direct via het ruilen & retourformulier of bel met onze klantenservice. Wij sturen je vervolgens een nieuw exemplaar.

Mijn bestelling is incompleet geleverd?

Ondanks onze uiterste zorg, kan het zijn dat je bestelling niet compleet is geleverd. Meld het ons direct via het ruilen & retourformulier of bel met onze klantenservice. Wij sturen u vervolgens het ontbrekende exemplaar.

Retourneren in de originele verpakking?

Heeft u de originele verpakking niet meer in huis of is hij beschadigd? Dan bepalen we aan de hand van de staat van je product en de verpakking wat de eventuele waardevermindering is. Gebruik een stevige doos om de kans op beschadigingen te voorkomen.

Aansprakelijkheid retourzending?

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. U bent zelf verantwoordelijk/aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Wij verzoeken u daarom om het pakket zorgvuldig in te pakken. U kunt natuurlijk ook zelf het online bestelde artikel in onze vestiging in Milheeze retourneren. (Let wel u ontvangt na herroeping het bedrag op dezelfde wijze terug als u betaald heeft.)

Wat is de status van mijn retour?

Wanneer wij je retour in goede orde hebben ontvangen, sturen we een bevestiging per mail. Terugbetaling vindt zo spoedig mogelijk plaats, uiterlijk binnen 14 dagen.  Heeft u vragen over uw retour? Neem dan gerust contact met ons op.

Retouradres

Kuikenvlaas 2B
5763PZ, Milheeze
Noord-Brabant, Nederland

Bij het invullen van het ruilen en retourformulier altijd graag het volgende vermelden:

  • De Besteldatum
  • Het bestel/ordernummer
  • Uw telefoonnummer
  • Reden van ruilen/retour:
  1.  Onjuist product besteld
  2.  Product is beschadigd bij aankomst
  3.  Ongenodigd
  4.  Verkeerd product ontvangen
  5.  Product voldoet niet aan verwachting
  6.  Anders nl. > opmerking: